jag går och röker samma marlboro.

tänkte uppdatera om vad som har hänt den senaste tiden.
förra lördagen blev ja typ dö sjuk.
ont i kroppen, frossa, kallsvettades.
sen fick jag ont i halsen, typ en vanlig förkyldning.
som om inte det vore nog fick jag öroninflammation efter det, fyfan!
så nu käkar jag pencillin :) har typ 2 dagar kvar på det.

har inte orkat lägga upp något men nu tänkte jag det.



för några veckor sen fick vi sticka oss i fingrarna och ta reda på vilken blodgrupp vi tillhörde.
jag hade A- eller A+ kommer inte ihåg xd



tog även min ''första'' latte, kände mig mycket vuxen, men det smakade skit!



har varit och gått mycket men min kära kompis Mikaela, hon e go hon!



när vi va ute och gick så hittade vi ett par nya kompisar, dom har säkert rabies!


okej det va typ allt jag ville säga for now!

-Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0